Comunicat: Pròrroga del tancament dels teatres

12.11.2020

Us comuniquem que amb la pròrroga de les restriccions i mesures de prevenció en relació a l’epidèmia de la Covid-19 anunciades avui pel PROCICAT, LaSala i el Festival El més petit suspenen les representacions familiars previstes en el marc del Festival del 14 al 23 de novembre.

Aquesta mesura afecta els següents espectacles:

• Söns (dissabte 14 de novembre / diumenge 15 de novembre)
  • ... i les idees volen (21 de novembre)
  • Kl’aa, la teva cançó (22 de novembre)

El servei de venda d’entrades es posarà en contacte amb els espectadors afectats per gestionar la devolució de les entrades.  Us mantindrem informats de totes les modificacions que puguin anar sorgint.

Us recordem, però que El Més Petit continua tant amb més de 40 tallers en centres escolars dels municipis participants com amb el Petit als Núvols, on trobareu tres experiències artístiques en línia per gaudir de l’art des de casa.  Per participar en aquestes propostes cal comprar una única entrada que us donarà accés a les creacions de les companyies Animal Religion, Big Bouncers i David Ymbernon, a més de les conferències a la carta del V Encontre Internacional d’Arts per a la Primera Infància.

Moltes gràcies per la confiança i complicitat.

ActualitatVeure'n més